agencja reklamowa toruń projektowanie grafiki projektowanie logo toruń
Strony internetowe – co teraz jest modne?
8 kwietnia, 2017
kancelaria notarialna z Torunia profesjonalny notariusz umowy notariusz sporządzanie dokumentów
W jakich sprawach może doradzić nam notariusz?
13 kwietnia, 2017

Banery reklamowe są podstawą działań marketingowych

tanie banery drukowanie banerów banery Łomża

Banery reklamowe – czym to tak naprawdę jest? Otóż jest to odmiana promocji towarów w Internecie, która przeważnie prezentuje się jako pociągły obrazek z tekstem. Kiedy nabywca wchodzi w owy baner, zostaje przekierowany mechanicznie do strony www, która umieściła „haczyk”. Banery zazwyczaj lokalizuje się na górze wyświetlanej strony, gdyż na taki rejon odbiorcy ukierunkowują swoją uwagę.Dziś mówiąc w skrócie nie mamy już kontaktu z jednym wzorem baneru, jak to miało miejsce jeszcze kilkanaście lat temu. Na stronie mamy możliwość wstawić banery pływające czy rozszerzane. Nie wolno zapomnieć jeszcze o tym, że bardzo dużo przedsiębiorstw niezmiennie rozpowszechnia plakaty, które montowane są na specjalistycznych obramowaniach. W rzeczonym temacie również metoda niezmiernie przyspieszyła. Mamy szansę wybrać bilbord laminowany o podwyższonej odporności, nieprzepuszczający promieni słonecznych albo bilbord dwustronny. Nowinką są banery reklamowe odblaskowe, które perfekcyjnie można zaobserwować w ciemności. Co więcej taki wydruk jest dodatkowo chroniony przed nasłonecznieniem ciekłym laminatem.

Banery reklamowe – czy naprawdę są takie skuteczne?

Jaka jest skuteczność banerów elektronicznych oraz zewnętrznych? W przypadku publikowanych w Internecie w latach 90. przeszło 80% ludzi w nie klikało. Obecnie to jedynie 0,2%, bowiem odbiorcy Internetu mimowolnie lekceważą takie informacje. Głównie mamy na względzie to, iż baner zwyczajnie odnosi do zawartości, która albo absolutnie nie łączy się z problemem, bądź zupełnie nie jest przyciągająca. Przeróżne firmy stosowały najoryginalniejsze metody manipulacji ażeby tylko buszujący w sieci osobnik wszedł w wabik. Prócz tego można było zainfekować komputer, aktywować następne drażniące okna itp. Na skutek tego niesłychanie dużo konsumentów instaluje na własnych pecetach oprogramowanie ograniczające przytoczone działania, m in. Adblock.

W przypadku promocji montowanej na zewnątrz rzecz ma się troszeczkę inaczej. Częstokroć tanie banery rozbudzają zainteresowanie przechodniów, najczęściej jeśli koncepcja na nich opublikowana jest przyciągająca. Współcześnie mówi się o psychologicznych podstawach reklamy, promocji opartej na emocjach oraz reklamach mających zachęcić klienta „do myślenia”. Słowem, firma w sumie nie sprzedaje nam już pewnego produktu zatrzymanego w ozdobnym opakowaniu. Sprzedaje nam wieczną młodość, wieczne życie, autorytet, bogactwo, szczęście u płci przeciwnej – czyli wszystko to, czego klienci w powszednim życiu krótko mówiąc nie są w stanie osiągnąć (albo posiadają jakieś trudności w osiągnięciu rozważanego celu).

Pielęgnowanie pozytywnych odczuć odbiorcy

Informowanie o tym, iż publikowanie banerów mających duży format jest nieprzydatne, to stwierdzanie, że reklama zupełnie na nikogo nie wywiera wpływu. Faktem jest tymczasem to, że użytkownicy z ochotą wybierają takie towary, z jakimi przedtem się już w jakiś sposób zetknęli. Okrążają „szerokim łukiem” takie wyroby, których absolutnie nie znają czy posiadają o nich nikłe pojęcie. Znakomitym punktem odniesienia jest tutaj zagospodarowanie strefy supermarketów. W kilku miejscach oprócz artykułów zamontowane są rollupy reklamowe, a mianowicie płyty graficzne. To elementy, które wyłącznie mają wspierać zasadniczą reklamę. W wielu miasteczkach są traktowane jako stojaki informacyjne, przykładowo z programem opery czy udostępniające daty najaktualniejszych wydarzeń w mieście (m. in. kiermaszów, pikników, inicjatyw dobroczynnych). Grafika na takiej konstrukcji może zawijać się i rozwijać, a w rezultacie mamy szansę ją prosto przewieźć. Szczególnie istotne jest pielęgnowanie dodatnich skojarzeń nabywców w stosunku do reklamy towarów. Nie ma w ogóle znaczenia czy to będzie środek do czyszczenia pralki czy luksusowa i przepiękna biżuteria.

Jaki baner wybrać? Garść informacji o rodzajach banerów

Wszystko jest uzależnione od materiału, z którego plakat ma być zrobiony, jego gabarytów i ilości. Część firm zapewnia kompleksowe usługi z obszaru reklamy wielkoformatowej: publikują plakaty marketingowe laminowane i powlekane, druk fotograficzny, wizytówki, fotokalendarze, rollupy reklamowe. W dodatku możemy poprosić o wzniesienie struktury plakatu promocyjnego z blachy ocynkowanej, przymocowanie kasetonów czy opracowanie liter przestrzennych. Przed zgłoszeniem druku znalezionej pracowni dobrze jest zweryfikować kolejno rzeczy: czy otrzymuje wydruk z dobrej klasy półfabrykatów do stwarzania banerów? Jaka jest odmiana druku? Jaka jest stabilność druku? Na przykład, w przypadku kiedy jesteśmy zainteresowani kupnem banerów w Łomży, to skontaktujmy się z wyszukanym biurem oraz ustalmy w jaki sposób są zrobione przykładowe wydruki. Korzystniejszym zabiegiem jest zawsze przewertowanie portfolio oraz zaznajomienie się niektórymi projektami.

Trzeba mieć na uwadze, że konsumenci klikają w banery, ponieważ ukazują właśnie ten produkt, jakiego szukali albo są zaciekawieni wyrobem, jakiego przedtem wcale nie brali pod uwagę w swoich poszukiwaniach.

Jeśli zaciekawił Cię ten temat, możesz kliknąć w link po prawej stronie – Tanie banery– włączyć galerię prac oraz sprawdzić ciekawe koncepcje.

Strona używa cookies
Ok