Strony www Toruń - Projektowanie stron Toruń - Tworzenie stron www - Strony CMS - Responsywne strony www
Projektowanie stron – rozwiązania na każdą kieszeń
17 lutego, 2017
Kamień ogrodowy - Kamień naturalny - Dekoracje ogrodowe z kamienia - Hurtownia kamienia - Kamień dekoracyjny
Przegląd dekoracji ogrodowych
18 lutego, 2017

Czym jest pozycjonowanie stron? Czy jest to bezpieczny sposób na reklamę mojej strony www? Jakie rezultaty daje pozycjonowanie stron? Ile się płaci za pozycjonowanie stron? To najbardziej powszechne pytania jakie Klienci zadają agencją SEO zanim wybiorą tego rodzaju usługę.

Skuteczność pozycjonowania zależy od kilku czynników, oraz stosowanych procedur. Agencje SEO wręcz konkurują między sobą w pisaniu o tym jak szybko wzrasta pozycja pozycjonowanej przez nich strony i znajomości „tajnego algorytmu Google”. Bywa tak, że te jednostki, które oferują niedrogie i ekspresowe pozycjonowanie, w rezultacie prowadzą do ukarania stron swoich Klientów przez Google. Działają poprzez spamowanie, które w zazwyczaj działa na naszą niekorzyść. Pozycjonowanie nielegalnymi technikami nie jest zatem dobrym wyjściem, a podniesienie takiej witryny do poprzedniej pozycji zajmuje często cały rok.

W tym poradniku po kolei uświadomimy Wam jak powinno wyglądać skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron www. Warto przyjrzeć się z bliska przedstawionym wskazówką, żeby w przyszłości nie dać się nabrać oszustom, których w branży SEO jest wielu.

Dlaczego pozycjonowanie stron jest dziś tak ważne?

Bez żadnych wątpliwości możemy powiedzieć, że żyjemy w erze Internetu. Przedsiębiorstwa, których strony internetowe są często otwierane, zyskują jeszcze więcej w świecie rzeczywistym. Popularność tych serwisów nie jest jednak kwestią przypadku, lecz dokładnie przygotowanej reklamy w Internecie. Techniki takie jak pozycjonowanie stron, czy prowadzenie profilu w mediach społecznościowych podwyższa możliwości firm na złapanie wielu potencjalnych Klientów. Dlaczego pozycjonowanie stron jest najskuteczniejszą z nich? Argument jest bardzo błahy – liczba osób korzystających z wyszukiwarek, którzy w przyszłości mogą stać się Twoimi Klientami.

Oczywiście nie raz zdarzyło Ci się poszukiwać produktów w sieci. Najczęściej za pewne korzystałeś z wyszukiwarki Google. Po napisaniu konkretnej frazy, np. Fryzjer Toruń, ukazała się Tobie lista wyników. Idąc tokiem myślenia im wyższym tym lepszy, wchodziłeś na strony przedsiębiorstw, które znajdowały się na szczycie tej listy. Tak robi 90% użytkowników wyszukiwarki Google. Praktycznie każdy z nas zwraca uwagę na pierwszą stronę listy naturalnych wyników, a rzadko który z nas przechodzi na kolejne strony. Podsumowując- podstawowym walorem pozycjonowania, jest możliwość zainteresowania swoją stroną szerszego kręgu odbiorców.

Jak wygląda pozycjonowanie stron?

Pozycjonowanie strony wpływa na wzrost jej pozycji w organicznych wynikach wyszukiwania Google. Witryny katalogowane są na tej liście w określonej kolejności, adekwatnie do ich dopasowania z wpisywanym słowem kluczowym. Tworzeniem tych wyników zajmują się boty Google, których praca bazuje na zaawansowanym algorytmie, unowocześnianym co jakiś czas. Pozycjonowanie jest zatem bardzo skomplikowaną procedurą, najczęściej poznawaną metodą wieloletnich testów, gdyż żadna agencja interaktywna na świecie nie ma pojęcia jak wygląda słynny algorytm Google. Wykonując określone procedury w kodzie strony i obserwując zmiany jej pozycji, jesteśmy w stanie wyłącznie domyślać się jakie są czynniki mające wpływ na skuteczne pozycjonowanie. Wśród nich najważniejsze to:

  • optymalizacja strony – poprawa wydajności i zmiany w kodzie strony sprawią, że konkretna witryna będzie bardziej przyjazna dla robotów Google. Ogromne znaczenie ma również ilość fraz kluczowych w zawartości strony.
  • liczba wyświetleń strony – dbałość o jak największą liczbę pochodzących z wartościowych stron linków zewnętrznych, oraz wewnętrznych sprawi, że podobnie jak zainteresowani usługami Klienci, roboty Google też z łatwością zauważą konkretną stronę. Aby zbudować bogaty zbiór linków zewnętrznych możesz wykupić własne zaplecze SEO.
  • bycie na bieżąco – odpowiednia i interesująca treść to jedno, a bieżące aktualizacje strony to drugie. Interesujące dla Google witryny to takie, na których ciągle coś się dzieje. Dzięki aktualizacjom zadbasz także o swoich czytelników.
  • responsywność – jest obecnie priorytetem nr 1, dlatego że co raz więcej użytkowników używa urządzeń mobilnych. Strony responsywne dopasowują się do rozmiaru konkretnego ekranu i działają wydajnie w każdej chwili, co docenią roboty Google.

Tu w sumie nieliczne przykłady czynników które oddziałują na pozycję strony w organicznych wynikach wyszukiwania. Wiele agencji zajmujących się pozycjonowaniem zaczyna pracę z Klientem od określenia fraz kluczowych. Najlepsi specjaliści pomogą Tobie wyszukać takie słowa, dla których efektywne podwyższanie pozycji strony będzie kwestią czasu. Niektóre firmy zaoferują Ci zbudowanie własnego zaplecza SEO, lub użycie ich bazy. Nie obawiaj się tego pomysłu. Jest to znak, że agencje te troszczą się o Klienta, nie chcąc go naciągnąć na nie korzystny spam, który jak już wiecie, może was wiele kosztować. Co do opłat, standardowe pakiety pozycjonowania to koszt zaczynający się od 100 złotych na miesiąc. Czy jest to duży wydatek? Nie, jeżeli pomyślisz ilu stałych Klientów możesz zdobyć tylko przez to, że Twoja strona zajmie wyższą pozycję niż konkurencyjne strony. Warto wspomnieć o jeszcze jednym aspekcie – rezultaty pozycjonowania zauważalne są po dłuższym czasie. Jeżeli jakaś firma proponuje Ci znacznie krótszy czas realizacji, oznacza to, że korzysta z nielegalnych metod.

Chcesz zainwestować w bezpieczne pozycjonowanie – wejdź na naszą stronę i zacznij współpracę z nami: pozycjonowanie stron

Strona używa cookies
Ok