pożyczki przez internet - pożyczki online w 15 minut - pożyczka w 24h
Pieniądze w 15 minut, czyli pożyczki online
10 listopada, 2016
Monitoring pojazdów GPS lokalizatory GPS lokalizowanie samochodów GPS
Lokalizatory GPS
15 listopada, 2016

Projektowanie stron internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych Tworzenie stron www Projektowanie sklepów internetowych

Wszyscy dobrze rozumiemy, iż Internet to morze możliwości i również ogrom rewolucyjnych narzędzi, jakie mają odciążać w zdobywaniu nowych Zainteresowanych oraz wzmacnianiu wierności „starych”. Prócz promocji zewnętrznej i wewnętrznej, która wbrew panującemu przeświadczeniu bardzo efektywnie wpływa na potencjalnych kupców, mamy poza tym możliwość wykorzystywania sieci do rekomendowania własnej firmy i uwidaczniania swoich atrakcyjnych towarów bądź usług. Klasyczna reklama w postaci zbyt nudnej albo natrętnej nie da takich efektów, jak dobrze zaprojektowana oraz wypozycjonowana strona internetowa. Czemu? Na to pytanie postaramy się w bieżącej chwili rzeczowo i fachowo odpowiedzieć.

Co jest przyczyną niskiego usytuowania mojej strony w rankingu Google?

Mianowicie powinniśmy sobie w tym momencie odpowiedzieć na następujące pytania: czy opracowując własną stronę internetową pamiętaliśmy o konsumentach czy o tym, co nam się przede wszystkim podoba? Czy wpisy zamieszczone na własnej są dobrej jakości, czyli logiczne, jasne oraz kompetentne? Czy wystarczająco często modyfikujemy własną stronę? Czy w utworzonych tekstach zawarliśmy określenia kluczowe, które linkują do dalszych podstron? Właściwie wykonana strona internetowa wcale nie będzie na 100-nej lokalizacji w najsłynniejszej na świecie wyszukiwarce sieciowej jaką jest Google. Oraz nie chodzi tutaj jedynie o kwestie poruszone w zadanych wyżej pytaniach. Sposoby na pozycjonowanie stron internetowych, które użytkownicy regularnie publikują w sieci, faktycznie są ledwie podstawami. Znaczy to, iż nie wypozycjonujemy strony odwołując się tylko do nich. Nikt nie zdradzi tajemnicy pozycjonowania na blogu, zwłaszcza jeśli jest to przedmiot jego aktywności zawodowej. Bądźmy racjonalni – umiejscowienie strony marki na początkowej stronie we wspomnianej wyszukiwarce niemało kosztuje, zwłaszcza jeżeli planujemy, by się ona tam utrzymała dłużej niż parę chwil. Na każdym kroku można kupić wpisy za przysłowiowe „parę groszy”, lecz zawsze pozycjonowanie realizuje się jako spam. Skutek? Firmowa strona zostaje zablokowana przez Google.

Profesjonalne tworzenie stron internetowych

Rzeczywiście swoją stronę internetową mamy możliwość skonstruować bez niczyjej pomocy. Pozostaje natomiast pytanie: w jaki sposób będzie czytało ją Google? Momentami wydaje nam się, że całość zrobiliśmy tak jak być powinno, lecz strona leci na kolejne miejsca w wyszukiwarce. Zapewne skorzystaliśmy z któregoś szablonu (płatnego lub nieodpłatnego) i bezpośrednio „wypełniliśmy go” wpisami, fotografiami, filmikami itp. Niestety nie jest to właściwy zamysł, zwłaszcza na firmową stronę. Tworzenie stron internetowych musimy pozostawić informatykowi, grafikowi i pozycjonerom. Po pierwsze – skoro praktycznie w ogóle nie posiadamy zadowalającej wiedzy, zaprzepaścimy multum czasu na przyswojenie jej sobie. Po drugie – wybierając niniejszą drogę musimy liczyć się z pracą dwu-etatową. Po trzecie – przy kształtowaniu strony markowej wcale nie pracuje pojedyncza osoba, wręcz przeciwnie – parę. Łatwiej i efektywniej jest polecenie komuś tej pracy (i jest jej mnóstwo). Analogicznie sprawa ma się z tworzeniem sklepów internetowych. Samo pisanie wpisów absorbuje wiele czasu, zaś muszą one dokładnie dotyczyć zawartości firmowej strony. Pozycjonowanie zachodzi w czasie od kilku do kilkunastu tygodni, zaś na początku może nie być rozpoznawalny żaden ruch na stronie.

Projektowanie i pozycjonowanie – kluczowe czynniki wpływające na widoczność strony

Jest co najmniej kilkanaście rzeczy, na które wypada koniecznie rzucić okiem przy budowaniu strony internetowej i jej pozycjonowaniu – poniżej znajdują się te najaktualniejsze.

W czasie konstruowania strony
  • Powinna być prosta w nawigacji
  • Powinniśmy zagwarantować firmowej stronie zabezpieczoną platformę hostingową
  • Adres strony powinien być nieskomplikowany oraz łatwy do zachowania w pamięci
  • Typ aktywności zawodowej określmy dokładnie (jaki jest przedmiot naszej działalności itp.)
  • Zagwarantujmy sobie korzystne opinie (rekomendację)
  • Nakreślmy przejrzyście w jaki sposób Zainteresowani mają się z naszą firmą komunikować (m in. przez dołączenie do koszyka wskazanych wyrobów, kontakt telefoniczny)
  • Sprawmy, aby strona i jej zawartość była skonstruowana w harmonii z zasadami funkcjonalności
  • Rozmieśćmy informacje kontaktowe w zauważalnym miejscu
Podczas pozycjonowania
  • Jak Google ustala miejsce dla danej strony?
  • Co należy zrealizować, aby firmowa strona znalazła się na naczelnej pozycji?
  • Jak zadziałać, aby Google nie usunęło firmowej strony z wyników wyszukiwania?
  • Konstruujemy szczególnie pomocne frazy do pozycjonowania
  • Optymalizujemy stronę tak, żeby Zainteresowani ciągle na nią powracali
  • Linkujemy, a nie spamujemy
  • Kreujemy swoje zaplecze linków
  • Analizujemy działanie firmowej strony internetowej za sprawą wygodnych narzędzi

Warto mieć na uwadze – jeżeli Google wyrzuci naszą stronę z rezultatów wyszukiwania, często powrót jest niewykonalny. Lepiej nie błądzić w nawale internetowych „przydatnych porad” oraz zostawić profesjonalne projektowanie stron osobom, które mają rozległą wiedzę i kompetencje.

Więcej informacji znajduje się na stronie – Strony internetowe Gorzów

Strona używa cookies
Ok